Rehabilitacja zmian zwyrodnieniowych stawów i kręgosłupa

Kluczem do sukcesu prawidłowej fizjoterapii jest postawienie wstępnej diagnozy oraz zaplanowanie odpowiedniego procesu terapii.
W naszej praktyce do tego celu stosujemy badanie USG przeprowadzane przez nas osobiście. Swoją diagnozę stawiamy na podstawie obszernego wywiadu diagnostyki funkcjonalnej (badanie manualne), wspomagając się badaniami obrazowymi takimi jak: MRI , TK, badania laboratoryjne. Sugerujemy się również sugestiami i opiniami innych specjalistów takich jak lekarze, psycholodzy terapeuci innych specjalności.

Z powodzeniem leczymy :

•  zmiany zwyrodnieniowe stawów barkowych (zespół bolesnego barku, naderwanie głowy długiej mm. dwugłowego, niestabilność barku itp.
  • zmiany zwyrodnieniowe stawu kolanowego ( niestabilność, zapalenie gęsiej stopki, zwapnienia okołostawowe, naderwanie tkanek miękkich np. więzadeł itp.)
  • zmiany zwyrodnieniowe stawu skokowego (niestabilność, nawykowe skręcenia, zwapnienia torebki stawowej, stany pourazowe)
  • zmiany zwyrodnieniowe stawu łokciowego ( łokieć tenisisty, łokieć golfisty)
    – zmiany w obrębie dłoni ( zespół cieśńi nadgarstka, przykurcz dupytrena, choroba DeQeurveina, reumatoidalne zapalnie stawów palców)
  • ostrogi piętowe
  • Zmian zwyrodnieniowe kręgosłupa szyjnego ( bóle głowy, zawroty głowy, bóle promieniujące)
  • zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa piersiowego ( napięcie mięśniowe, bóle karku i grzbietu)
  • zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa lędźwiowego ( rwa kulszowa, bóle odc. lędźwiowego)

Skontaktuj się z naszą rejestracją w celu umówienia wizyty z Fizjoterapeutą.